search

Asiakaspalvelu

Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää tuotteistamme, tilauksestasi, verkkosivustostamme tai itse yrityksestä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevalla lomakkeella tai soittaa meille (02) 4809 1109. Vastaamme tilauksia koskeviin sähköisesti lähetettyihin kysymyksiin arkisin vuorokauden kuluessa. Voit myös soittaa asiakaspalvelumme arkisin klo 11.00-15.00.

Osoitteemme
eleven OY
Itämerenkatu 5
00180 HELSINKI

Puhelin/sähköposti
Asiakaspalvelu: (02) 4809 1109
(Arkisin klo 11.00 - 15.00)
Sähköposti: asiakaspalvelu@eleven.fi
Palautukset ja reklamaatiot: käytä alla olevaa lomaketta.

Asiakastilisi ja tilaushistoriasi
Voit päivittää asiakastietojasi täältä, tarkastella tilaushistoriaasi täältä mikäli olet liittynyt eleven Club -asiakasklubiimme tai pyyttä käyttäjätilillesi uuden salasana unohtuneen tilalle täältä.

Tuotteita koskeva palaute
Kuulemme mielellämme kokemuksiasi meiltä ostamistasi tuotteista, mutta huomioithan elevenin olevan vain tuotteiden jälleenmyyjä emmekä vastaa tuotteiden valmistuksesta tai jakelusta muille yrityksille. Tämän vuoksi emme pysty ongelmatapauksissa olemaan avuksi muuten kuin verkkokaupastamme ostettuihin tuotteisiin liittyvissä asioissa.

Laskua koskevat kysymykset
Mikäli sinulla on kysyttävää laskustasi, et ole saanut sitä sähköpostiisi tai haluat muuttaa sen eräpäivää, olethan yhteydessä suoraan laskutuksesta vastaavaan Klarnaan puhelimitse soittamalla numeroon 09 - 425 99 771.

Tilausehdot & Tuotepalautukset
Voit lukea lisätietoa tilausehdoistamme täältä. Löydät tietoa tuotepalautuksista täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tarkista ennen jatkamista löydätkö vastauksen alta:
  1. Miksi Postin seurantatiedoissa on eri postinumero kuin osoitteessani?

    Seuratessasi lähetyksesi kulkua sen seurantakoodilla Postin sivustolla voi lähetyksen tiedoissa esitetty kohdepostinumero olla eri kuin oma postinumerosi. Kohdepostinumerolla tarkoitetaan sen Postin palvelupisteen tai valitun SmartPOST-automaatin postinumeroa, jonne tilaus toimitetaan.

  2. En ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

    Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen 30 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä. Mikäli olet maksanut tilauksen käyttäen PayPal-maksutapaa, lähetetään tilausvahvistus sähköpostiisi muutamassa minuutissa. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, suosittelemme aina ensin tarkistamaan, ettei se ole mennyt sähköpostisi roskapostikansioon.

    Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevalla lomakkeella pyytääksesi meitä lähettämään tilausvahvistuksesi uudelleen.

  3. Sain kaksi tilausvahvistusta, mitä teen?

    Jos olet saanut kaksi eri tilausnumerolla olevaa tilausvahvistusta, on tilauksesi saapunut järjestelmäämme kahteen kertaan. Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme mitätöidä toisen tilauksen.

  4. Haluan perua tilaukseni tai muuttaa sen sisältöä!

    Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai muuttaa sen sisältöä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerrothan yhteydenotossasi tilausnumerosi niin autamme sinua mielellämme muuttamaan tilaustasi mahdollisuuksien mukaan.

    Huomioithan kuitenkin, että tilaukset lähetetään varastoltamme arkisin vuorokaudessa, minkä jälkeen niiden sisältöä ei ole enää mahdollista muuttaa.

  5. Koska tilaukseni on perillä?

    Postin antaman toimitusaika-arvion mukaan tilauksien toimitukseen menee kokonaisuudessaan yhteensä 3-5 arkipäivää.

    Tilaukset lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta eleven-konsernin keskusvarastolta arkisin vuorokaudessa. Tilaukset luovutetaan Postin määrittelemän kuljetusyhtiön kuljetettavaksi, joka toimittaa ne Postin lajittelukeskukseen tavallisesti 1-2 päivässä. Tässä vaiheessa tilaukset myös rekisteröityvät seurattaviksi Postin järjestelmään. Tavallisesti tilaukset ovat perillä noutopisteissään tämän jälkeen 1-2 arkipäivässä.

    Autamme mielellämme selvittämään tilauksen toimitukseen liittyviä ongelmia. Voit myös olla yhteydessä suoraan Postin omaan asiakaspalveluun selvittääksesi lähetyksesi kulkua.

  6. Kuinka voin seurata tilaustani? / Miksi seurantatiedoissa lukee yhä, että Posti odottaa lähetystä?

    Kun tilauksesi on käsitelty ja pakattu, saat sähköpostiisi sen seurantanumeron. Voit seurata tilauksesi kulkua Postin verkkosivuilta. Tavallisesti tilaus on perillä asiakkaalla Postin antaman arvion mukaan 3-5 arkipäivässä.

    Pakattaessa tilaus saa Postin seurantakoodin, jolla sitä voi seurata Postin verkkosivulla. Tavallisesti tilaus annetaan sen pakkauspäivänä kuljetusyhtiön kuljetettaksi ja se on perillä Postin lajittelukeskuksessa 1-3 arkipäivässä. Tässä vaiheessa tilaus myös päivittyy Postin järjestelmään. Tilaus on perillä noutopisteessään tavallisesti 1-2 arkipäivän kuluessa siitä, kun Postin lajittelukeskus on vastaanottanut sen.

    Huomioithan, että kun tilauksen seurantatiedoissa lukee Postin odottavan lähetystä, on se kuitenkin jo annettu kuljetusyhtiön kuljetettavaksi. Tilaus on siis jo matkalla asiakkaalle vaikkei se ole vielä rekisteröitynyt saapuneeksi Postille. eleven ei vastaa siitä riippumattomista viivästyksistä kuljetusyhtiön tai Postin toiminnassa.

    Kun tilaus on toimitettu lähimpään toimituspisteeseesi, saat siitä saapumisilmoituksen. Voit noutaa tilauksen saamallasi lähetyskoodilla. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi lähetystä noutaessasi.

  7. Tilaukseni sisälsi viallisen, virheellisen tai vaurioituneen tuotteen, kuinka toimin?

    Mikäli tilauksesi on sisältänyt virheellisen, viallisen tai vaurioituneen tuotteen, pyydämme lähettämään siitä kuvan meille sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@eleven.fi, jotta voimme selvittää asiaa ja löytää tilanteeseen parhaan mahdollisen ratkaisun.

  8. Voinko tilata tuotteita ulkomaille?

    eleven.fi toimittaa tuotteita vain Suomeen. Voit kuitenkin asioida ruotsalaisen emoyrityksemme sivustolla eleven.se/en tilataksesi tuotteita ulkomaille.

Tarkista ennen jatkamista löydätkö vastauksen alta:
  1. Miksi en voi valita maksutavaksi laskua?

    Voidaksesi valita tilauksen maksutavaksi laskun, tulee sinun täyttää tilauksen tietoihin sosiaaliturvatunnuksesi, jotta Klarna pystyy tarkastamaan luottokelpoisuutesi. Mikäli et silti saa maksuvaihtoehdoksi laskua, suosittelemme ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun selvittääksesi, mistä asia johtuu. Usein kyse voi olla esimerkiksi vain siitä, että nimesi on Klarnan järjestelmässä kirjoitettu eri muodossa eikä henkilöllisyyttäsi ole siksi voitu varmistaa.

  2. Häivitin laskuni, kuinka voin saada kopion?

    Jos olet hävittänyt laskusi käy sivustolla www.klarna.fi saadaksesi uuden, sähköisen laskun. Voit myös ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelinnumerossa (09)425 99 771 (arkisin klo 8-18).

  3. Haluan muuttaa laskuni eräpäivää

    Kirjaudu sisään Klarnan sivustolle, jossa voit siirtää laskusi eräpäivää jopa kymmenellä päivällä. Samassa osoitteessa voit myös aikaistaa maksua.

Tarkista ennen jatkamista löydätkö vastauksen alta:
  1. Edustan tuotemerkkiä, joka teidän kannattaisi mielestäni ottaa valikoimiinne. Keneen voin ottaa yhteyttä?

    Jos haluat saada yhteyden konsernimme sisäänosto-osastoon, suosittelemme ottamaan yhteyttä sähköpostitse ruotsiksi tai englanniksi osoitteeseen inkop@eleven.se.

  2. Haluaisin toivoa valikoimaanne uutta tuotetta tai tuotemerkkiä!

    Kuulemme aina mielellämme asiakkaidemme toiveita tuotevalikoimamme kehittämisen suhteen. Jos sinulla on mielessä tuote tai tuotemerkki, jonka toivoisit löytyvän valikoimastamme, vinkkaa siitä meille, niin voimme välittää toiveesi eteenpäin sisäänosto-osastollemme!

  3. Ovatko kaikki myymänne tuotteet varmasti aitoja?

    Olemme myymiemme tuotemerkkien auktorisoituja jälleenmyyjiä mikä tarkoittaa, että ostamme kaikki tuotteet niiden valtuutetuilta maahantuojilta tai suoraan niiden valmistajilta. Näin voimme olla varmoja jokaisen tuotteen aitoudesta ja pystymme tarvittaessa varmistamaan jokaisen tuotteen alkuperän. Piraattituotteiden myyminen ei ole laillista ja meille on ensisijaisen tärkeää, että asiakkaamme voivat luottaa saavansa meiltä aitoja tuotteita.

Tarkista ennen jatkamista löydätkö vastauksen alta:
  1. Haluan palauttaa tuotteen. Kuinka toimin?

    eleven vastaa virheellisten toimitusten ja viallisten tuotteiden palautuksesta asiakkaalle aiheutuvista postikuluista. Mikäli olet vastaanottanut virheellisen tai viallisen tuotteen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi ohjeet tuotteen maksuttomaan palautukseen.

    Muussa tapauksessa asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluistaan itse. Huomioithan tällöin, että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan olevia myyntikuntoisia tuotteita. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa elevenille mikäli sitä on käytetty. eleven ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion.

    Mikäli haluat palauttaa käyttämättömän tuotteen, voit lähettää sen takaisin keskusvarastollemme Ruotsiin näillä tiedoilla:

    eleven AB
    Retur
    Box 76
    593 32 Västervik
    Sverige

    Liitäthän palautukseen mukaan aina tilausnumerosi, jotta varastomme osaa yhdistää sen oikealle tilaukselle. Suosittelemme, että asiakas säästää palautuksen kuitin ja ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistua palautuksen rekisteröinnistä.

Tarkista ennen jatkamista löydätkö vastauksen alta:
  1. Keneen voin ottaa yhteyttä halutessani hakea työ- tai työharjoittelupaikkaa?

    Meillä ei ole tällä hetkellä avoimia työpaikkoja, mutta jos olet kiinnostunut työskentelemään meillä, voit laittaa vapaamuotoisen työhakemuksen osoitteeseen asiakaspalvelu@eleven.fi. Otamme sinuun yhteyttä, mikäli sopiva työpaikka avautuu.

    Jos olet opiskelija ja kiinnostunut työharjoittelusta ulkomailla, on Tukholmassa sijaitsevalle eleven-konsernin pääkonttorille mahdollista hakea työharjoitteluun. Työharjoittelijana pääset työskentelemään suomalaisessa tiimissämme, mutta samalla saat myös mahdollisuuden päästä tutustumaan ruotsalaiseen yrityskulttuuriin ja harjoittaa kielitaitoasi. Voit lähettää vapaamuotoisen hakemuksen sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@eleven.fi.

Tarkista ennen jatkamista löydätkö vastauksen alta:
  1. Voitteko sponsoroida tapahtumaa?

    Meillä ei valitettavasti ole tällä hetkellä mahdollisuutta sponsoroida tapahtumia tai jakaa tuotelahjoituksia. Suosittelemme olemaan tällaisissa tapauksissa yhteydessä suoraan tuotteiden omiin maahantuojiin.

  2. Tuotenäytteet bloggaajille ja muille some-vaikuttajille

    Teemme paljon yhteistyötä bloggaajien, vloggaajien, instagrammaajien ja muiden some-vaikuttajien kanssa, jotka ovat kiinnostuneita tutustumaan tuotteisiimme. Mikäli olet kiinnostunut tekemään kanssamme yhteistyötä, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@eleven.fi. Kerrothan yhteydenotossasi itsestäsi ja blogistasi/YouTube-kanavastasi/Instagram-tilistäsi sekä sen tavoittamasta kohderyhmästä. Kuulisimme myös mielelläme, millaisesta yhteistyöstä olet kiinnostunut.