Palautukset
Mikäli olet vastaanottanut väärän tai viallisen tuotteen tai haluat jostain muusta syystä palauttaa ostamasi tuotteen, löydät ohjeet tältä silvulta.
Tilauksesta puuttuu tuote
Pyrimme käsittelemään jokaisen tilauksen huolellisesti, mutta joskus virheitä voi sattua. Mikäli tilauksestasi puuttuu tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@eleven.fi) viimeistään kolmen päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman nopeasti.
Väärä tai viallinen tuote
Mikäli vastaanotat väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä Elevenin asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@eleven.fi) 30 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli yhteydenottoa ei tehdä esitetyn ajan sisällä, katsotaan asiakkaan olleen tyytyväinen vastaanottamiinsa tuotteisiin. Elevenillä on oikeus kieltäytyä käsittelemästä pidemmän ajan kuluttua saapuneita reklamaatioita.
Reklamoidaksesi ghd:n sähkötuotteita, ota yhteyttä: https://www.ghdhair.com/fi/help/returns.
Palautukset
Kuluttajalla on oikeus peruuttaa kauppa ilmoittamalla siitä ja palauttamalla tuotteen 30 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Huomioithan kuitenkin, että Eleven pyrkii lähettämään kaikki vastaanotetut tilaukset arkisin vuorokauden sisällä. Kun tilaus on maksettu, siirtyy se automaattisesti käsiteltäväksi eikä sitä voida enää muuttaa. Asiakkaalla on oikeus palauttaa myyntikuntoinen tuote Elevenille 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, mikäli tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen.
Eleven vastaa virheellisten toimitusten ja viallisten tuotteiden palautuksesta asiakkaalle aiheutuvista postikuluista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluistaan itse. Huomioithan tällöin, että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan olevia myyntikuntoisia tuotteita. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa Elevenille mikäli sitä on käytetty. Eleven ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion.
Asusteiden palautus: Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä tuotepakkauksissaan ja olla alkuperäisessä kunnossa, mikäli tuotepakkaus on avattu. Tuotteen tulee olla vahingoittamaton ja kaikkien etikettien tulee olla jäljellä. Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä.
Palautusoikeus ei koske alusvaatteita terveydellisistä ja hygieniasyistä.
Mikäli haluat palauttaa käyttämättömän tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Huomioithan, ettei Ruotsiin lähtevää palautusta voi tehdä Postin SmartPOST-pakettiautomaattia käyttäen. Liitäthän palautukseen mukaan aina tilausnumerosi, jotta varastomme osaa yhdistää sen oikealle tilaukselle. Huomioithan, että lähetyksen palautuskustannukset tulevat tässä tapauksessa asiakkaan itsensä maksettaviksi. Löydät lisätietoa Postin palveluhinnastosta täältä. Asiakkaan tulee voida todistaa palautuksen lähetys, joten suosittelemme, että asiakas säästää palautuksen kuitin. Palautuksesta tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistua palautuksen rekisteröinnistä. Suosittelemme myös aina, että palautus lähetetään pakettilähetyksenä, jotta sitä on mahdollista seurata Postin järjestelmässä. Välitäthän paketin seurantakoodin asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistua palautuksen saapumisesta varastollemme.
Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun mikäli haluat tehdä reklamaation viallisesta tuotteesta.
Mikäli olet tyytymätön vastaanottamiisi tuotteisiin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoa viallisten tuotteiden hyvitystä ja palautusta koskien.
Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet
Jos tilauksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana ota ensisijaisesti yhteyttä Postiin. Ole tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@eleven.fi.
Tilauksen muokkaus ja peruutus
Jos haluat muokata tilaustasi tai peruuttaa sen, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@eleven.fi tai soita asiakaspalvelunumeroomme +358 (0)2 4809 11 09. Huomioithan kuitenkin, että kaikki tilaukset pyritään lähettämään arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä.