Tietosuojaseloste

Tietosuojaseloste

Youty AB (organisaationumero 556746-8904), Vallhallavägen 117 K, 115 31 Stockholm, Sweden. Näiden sopimusehtojen lisäksi voimassa ovat myös tietosuojaselosteen ja Eleven Club -asiakasklubin mukaiset ehdot.

Tilaaminen

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä Elevenin asiakaspalveluun mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.

Puuttuva tilausvahvistus

Teknisestä viasta tai muista Elevenin vaikutuspiirin ulottumattomissa olevista syistä tilausvahvistus voi saapua myöhässä tai jäädä kokonaan saapumatta. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 30 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä, ole yhteydessä Elevenin asiakaspalveluun.

Maksu

Elevenin maksupalveluista vastaa Qliro, joka mahdollistaa ostosten tekemisen netissä turvallisesti ja luotettavasti.  Voit valita kassalla maksuvaihtoehdoista juuri sinulle sopivan:
•   Lasku (0€)
•   Korttimaksu
•   Verkkopankkimaksu
•   Qliro-tili eli joustava osamaksu

Lue lisää Qlirosta:
QLIRO LASKUN EHDOT
Osta nyt, maksa myöhemmin
Osamaksun ehdot ja esimerkkejä todellisista kuluista
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI)

Toimitus: Posti

Tilauksesi toimitetaan joko suoraan postilaatikkoosi tai postin noutopisteeseesi 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.  Asiakas voi itse valita tilauksen toimitustavan Postin tarjoamien vaihtoehtojen puitteissa. Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 2-3 arkipäivää. Tilaukset lähetetään viimeistään tilausvahvistuksessa ilmoitettuna ajankohtana. Viikonloppuisin / pyhäpäivinä tehdyt tilaukset lähetetään tavallisesti seuraavana arkipäivänä tai viimeistään tilausvahvistuksessa ilmoitettuna ajankohtana.

Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä Elevenin asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä Eleven ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Eleven ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. Asiakas voi valita, mihin Postin palvelupisteeseen tai SmartPOST-automaattiin lähetys toimitetaan. Elevenin ei ole mahdollista vaihtaa toimituspaikkaa jälkikäteen. Huomioithan, ettei Eleven turvallisuussyistä toimita SmartPOST-automaatteihin tilauksia, joita tehdessä on käytetty prepaid-puhelinliittymää.

Toimitus: Budbee-kotiinkuljetus

Budbee on verkkokauppojen käyttämä nopea ja kätevä kotiinkuljetuspalvelu. Budbee toimittaa tilauksen kotiovellesi asti. Voit valita toivomasi toimituspäivän ja ajankohdan vastaanottamasi tekstiviestin avulla. Kotiinkuljetus tapahtuu arkisin klo 17-18 välillä. Toimitus tapahtuu noin 2-4 arkipäivän sisällä tilauksen lähdettyä varastoltamme. Voit seurata tilausta puhelimella reaaliajassa, sillä Budbee lähettää sinulle seurantalinkin. 

Toimitus: Budbee Box

Voimassa pääkaupunkiseudulla. Arvioitu toimitusaika 2-4 päivää. 

Noutamatta jäänyt tilaus

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos Eleven vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 15 euron käsittelymaksu.

Viivästynyt toimitus

Jos tilaustasi ei voida lähettää Elevenin varastolta kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun Eleven on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei Eleven vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.

Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa (ellei toisin ole ilmaistu tai ellei asiakas ole valinnut toista valuuttaa). Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron ellei asiakas valitse asioivansa yrityksenä. Yritysasiakkaiden näkemät hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, joka lisätään eriteltynä ostosten loppusummaan kassalla. Eleven pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Eleven pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Kampanjat

Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

Lahjat kaupan päälle

Kaupan päälle tulevia lahjoja on saatavilla yksi per asiakas.

Tilaaminen Ahvenanmaalle

Valitettavasti emme voi tällä hetkellä toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle. Eleven.fi ei voi hyvittää asiakkaille takaisin asiakkaan maksamaa arvonlisäveroa, vaikka tilaus olisi toimitettu Ahvenanmaalle, mikäli tilaus on tehty käyttäen Elevenin suomenkielistä verkkokauppaa.

Reklamaatiot, palautusoikeus ja peruutus

Eleven noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksia verkkokaupan toiminnassa. Reklamaatiota, palautusta tai peruutusta koskevissa asioissa asiakaspalveluun tulee ottaa yhteyttä sähköpostitse (asiakaspalvelu@eleven.fi)  kohtuullisen ajan kuluessa. Lisätietoa palautuksista saat niitä koskevalta sivulta.  Elevenillä on voimassa 30 päivän palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Eleven vastaa ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse Elevenin keskusvarastolle Ruotsiin palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan Elevenin palautuskäytöntöä. 

Poikkeus palautusoikeutta koskien

Jotta tuotteen voi palauttaa, tulee sen olla vahingoittumaton, avaamaton ja käyttämätön. Elevenillä on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Avatuilla ja/tai käytetyillä hygieniatuotteilla (kosmetiikkatuotteet ja hajuvedet) ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Tuotteita, joita on muokattu tai luotu juuri asiakasta varten (esimerkiksi lisäämällä niihin asiakkaan pyynnöstä kaiverrus) ei voi palauttaa. Palvelua, joka on suoritettu tai jota on alettu suorittaa ei voida peruuttaa tai palauttaa. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa.

Asusteiden palautus: Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä tuotepakkauksissaan ja olla alkuperäisessä kunnossa, mikäli tuotepakkaus on avattu. Tuotteen tulee olla vahingoittamaton ja kaikkien etikettien tulee olla jäljellä. Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä. 

Palautusoikeus ei koske alusvaatteita terveydellisistä ja hygieniasyistä.

Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä käyttäen sivustolla olevaa yhteydenottolomaketta, sähköpostitse tai ottamalla yhteyttä Elevenin asiakaspalveluun puhelimitse. Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut Elevenin valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut Elevenille vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa Elevenille mikäli sitä on käytetty. Eleven ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan. 

Vauriot

Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.

Tuotetiedot

Eleven pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Eleven ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä muun muassa käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä Elevenin asiakaspalveluun. Eleven tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia. 

Riitatilanteet

Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Elevenin asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.

Vastuunrajoitus

Eleven ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. Eleven ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. Eleven ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole Elevenin vaikutuspiirissä.

Tilausehtojen muutokset

Eleven pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Elevenin verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.

Muut ehdot

Eleven pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa Eleven on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. Eleven pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.

Yhteystiedot

Nordic Web Trading AB (556746-8904)
Karlavägen 104, 11526 Stockholm, Sweden
Puhelin: (02) 4809 110